ISTORIC

Scurt istoric al Societatii noastre

Vitafresh.ro

S.C. APOGEUS COM S.R.L. s-a infiintat la data de 03-05-1995 si este inregistrata la Oficiul Registrului Comertului cu nr. J09/431/1995, CUI RO7326374, avand sediul social in Braila, Sos. Baldovinesti, nr. 38-58.
Principalele obiecte de activitate le reprezinta transportul rutier de marfuri generale si fabricarea de bauturi racoritoare nealcoolice.
Competitia acerba ca rezultat al integrarii europene, cat si cresterea complexitatii serviciilor prestate de catre APOGEUS lasa loc doar celor care sunt capabili sa garanteze aplicarea unui program viabil de crestere a calitatii si sigurantei alimentare si de protectie eficienta a mediului.
Nefiind singurii in domeniu incercam sa fim printre cei mai buni, lucru care este nu numai deviza echipei noastre, ci si un mod de viata. De aceea, prin fiecare serviciu prestat, vom indeplini cu exactitate cerintele legislative si, implicit, pe cele ale beneficiarilor.
Atuurile organizatiei noastre sunt: nivelul calitativ al serviciilor prestate, aplicarea riguroasa a tehnologiilor de ultima ora, intelegand prin aceasta sa nu facem rabat de la conditiile tehnologice impuse de standardele in vigoare. Personalul unitatii are ca preocupare productia calitativa si sigura a produselor. In acest sens exista preocupari pentru dotarea corespunzatoare a unitatii conform cerintelor normelor europene.

    Obiectivele generale ale S.C. APOGEUS COM SRL:


  • Impunerea pe piata romaneasca ca una dintre societatile credibile de productie in propriile domenii de activitate
  • Furnizarea continua si in mod eficient a unor produse de calitate la preturi competitive tuturor clientilor prin acordarea unui interes deosebit calitatii si sigurantei alimentare, accentul fiind pus pe siguranta, in conditiile in care nu se neglijeaza calitatea
  • Cercetarea si monitorizarea continua a pietii in scopul obtinerii in timp util a informatiilor care sa permita adaptarea strategiei la cerintele imediate ale pietii; in acest sens efectuarea de studii de piata si analiza acestora va furniza informatiile care sa asigure solutii integrate in deciziile manageriale si operationale adoptate in timp real
  • Dezvoltarea activitatilor de productie prin crearea de noi produse care sa raspunda cerintelor consumatorilor, prin cresteri calitative si cantitative a produselor existente si prin retehnologizare
  • Cresterea ponderii incasarilor prin extinderea regionala a produselor furnizate de APOGEUS (urmata de o distributie nationala), prin diversificarea si flexibilitatea productiei si prin eficientizarea activitatilor generatoare de profit
  • Obtinerea unei marje optimale de profit, care sa permita dezvoltarea in continuare a activitatilor, rambursarea creditelor si stimularea personalului
  • Patrunderea pe piata, consolidarea pozitiei detinute si deschiderea permanenta catre noi piete de desfacere
  • Planificarea strategica a resurselor umane prin activitati specifice de instruire si de formare profesionala, pentru imbunatatirea continua a conditiilor de munca si reducerea efortului fizic, cerinte care sa conduca prin loialitate si dedicare la micsorarea cazurilor de migrare a fortei de munca
  • Orientarea catre clienti a activitatilor firmei, implicand informarea, transparenta, cointeresarea si educarea acestora in ceea ce priveste influentarea optiunii de a consuma bauturi racoritoare, in beneficiul sanatatii
  • Promovarea pe piata a marcilor inregistrate proprii: VITAFRESH, ALEMA, DORAQUA.
  • Listarea produselor firmei in marile supermarket-uri (Carrefour).
  • Realizarea cerintelor de marketing in consens cu functiile acestuia: investigarea pietii si a necesitatilor de consum a societatii, integrarea firmei in dinamica mediului de afaceri, realizarea in conditii superioare a necesitatilor de consum, maximizarea eficientei economice prin optimizarea profitului